ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΣΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ/ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ: «ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΟΥΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ»

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη έχει συνδυάσει το όνομά του με ό,τι κινείται, από μοτοσικλέτα, αυτοκίνητα, λεωφορεία και φορτηγά έως μηχανές θαλάσσης, γεωργικά μηχανήματα, ανυψωτικά, κ.ά.

Η επέκταση, λοιπόν, των δραστηριοτήτων του στα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη δεν αποτελεί έκπληξη. Ο Όμιλος φροντίζει για τις ενεργειακές ανάγκες του πελάτη, όπως εξηγεί στον «Η» ο διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης κ. Γιάννης Παπαβασιλείου, προκειμένου να συνεχίσουν να εμπιστεύονται τον όμιλο τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι ιδιώτες και σε αυτόν τον τομέα.

 

– Κύριε Παπαβασιλείου, ένας Όμιλος που έχει συνδυάσει το όνομά του για περισσότερα από 97 χρόνια με την αυτοκίνηση στην Ελλάδα, πραγματοποιεί τα τελευταία χρόνια δυναμική διείσδυση στον τομέα της παραγωγής ενέργειας με τα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη. Θέλετε να μας πείτε πότε και πώς ξεκίνησε η νέα αυτή δραστηριότητα του Ομίλου;

Γ.Π.: Ο Όμιλος δραστηριοποιείται στον τομέα της παραγωγής ενέργειας με ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη τα τελευταία πέντε χρόνια. Ωστόσο στοχεύαμε πρωτίστως σε ειδικά έργα, κυρίως σε δίκτυα και τηλεπικοινωνίες. Ο στόχος μας είναι να επεκτείνουμε τη δραστηριότητά μας επιχειρήσεις και ιδιώτες.

 

– Ποιες είναι οι προσδοκίες του Ομίλου Σαρακάκη από τη συγκεκριμένη αγορά;

Γ.Π.: Να καταστούμε κορυφαίος «παίκτης» στον τομέα παραγωγής ενέργειας και να γίνουμε στη συνείδηση των καταναλωτών η πρώτη και καλύτερη επιλογή για την αντιμετώπιση των ενεργειακών αναγκών τους.

 

– Το «καμπανάκι» για την κλιματική αλλαγή επηρεάζει και σε ποιο βαθμό τις αποφάσεις σας για την επιλογή νέων προϊόντων;

Γ.Π.: Η κλιματική αλλαγή επηρεάζει αναπότρεπτα τις ενεργειακές ανάγκες σε παγκόσμια κλίμακα. Στην περιοχή μας η αυξημένη ζήτηση για κλιματιστικά κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών δημιουργεί πολύ μεγάλη ζήτηση στο δίκτυο, ενώ αντίστοιχα οι δύσκολες καιρικές συνθήκες κατά τους χειμερινούς μήνες προκαλούν βλάβες στο δίκτυο διανομής, με αποτέλεσμα και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις να δημιουργούνται έκτακτες ανάγκες για ενέργεια. Σ’ αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, στόχος δικός μας είναι να διαθέτουμε μια γκάμα λύσεων, που θα μπορεί να απαντήσει σε κάθε μεγάλη ή μικρή, έκτακτη ή προβλέψιμη ενεργειακή ανάγκη.

 

– Πολύ πρόσφατα προσθέσατε στο χαρτοφυλάκιό σας μια ακόμα εταιρεία. Η KOHLER-SDMO συγκαταλέγεται στους ηγέτες της αγοράς. Μπορείτε να μας δώσετε μια σαφή εικόνα για το μέγεθος των άλλων συνεργαζόμενων εταιρειών; Εκπροσωπούν όλες οι εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεστε premium προϊόντα;

Γ.Π.: Η KOHLER-SDMO αντιπροσωπεύει κατά κύριο λόγο τον premium συνεργάτη μας. Παράλληλα όμως διαθέτουμε εξειδικευμένες λύσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας HIMOINSA, η οποία είναι μια ευρωπαϊκή εταιρεία με δραστηριότητα παγκοσμίως. Πρόσφατα προσθέσαμε στην γκάμα μας την εταιρεία KJ Power, για να μπορούμε να διαθέτουμε λύσεις αξιόπιστης ενέργειας ακόμα και στους καταναλωτές με περιορισμένο προϋπολογισμό. Με τις προαναφερόμενες συνεργασίες, ο Όμιλος Σαρακάκη διαθέτει αξιόπιστες λύσεις για κάθε ανάγκη και για κάθε προϋπολογισμό.

 

– Το γεγονός ότι ο Όμιλος επεκτείνει τις συνεργασίες του προδίδει και την πρόθεσή του να διεισδύσει ακόμα πιο δυναμικά στην αγορά των ηλεκτροπαραγωγών ζευγών. Ποια θεωρείτε ότι είναι τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσετε για να κερδίσετε το επιθυμητό μερίδιο αγοράς;

Γ.Π.: Αυτό που πιστεύουμε ότι χρειάζεται να γίνει είναι να ενημερώσουμε την αγορά ότι σήμερα ο Όμιλος έχει λύση για κάθε ενεργειακή ανάγκη, ανεξαρτήτως του διαθέσιμου προϋπολογισμού και της περιπλοκότητας του αιτήματος του καταναλωτή που φτάνει σε εμάς.

 

– Πώς θα γίνει αυτό εφικτό στην πράξη; Πώς σχεδιάζετε να πληροφορήσετε την αγορά ότι έχετε τη λύση για κάθε ενεργειακή ανάγκη;

Γ.Π.: Με τα μέσα ενημέρωσης και με παράλληλες επαφές στην αγορά από το τμήμα πωλήσεών μας, θα μπορέσουμε να παρουσιάσουμε τις διάφορες λύσεις που διαθέτουμε, όπως είναι –για παράδειγμα– η απομακρυσμένη παρακολούθηση του εξοπλισμού, η παράλληλη λειτουργία των ηλεκτροπαραγωγών ζευγών και η εξειδικευμένη ηχομόνωση.

 

 

– Σε ποιους τομείς προσβλέπετε περισσότερο και για ποιο λόγο;

Γ.Π.: Ο Όμιλος έχει τη δυνατότητα να δώσει λύσεις για συνεχή και εφεδρική λειτουργία, με μοναδικό στόχο την ικανοποίηση του πελάτη ανεξαρτήτως της εφαρμογής, είτε πρόκειται για ξενοδοχείο είτε πρόκειται για νοσοκομείο κλπ. Έχουμε λύσεις για όλους τους τομείς. Ωστόσο, καθώς υπάρχει μεγάλη αύξηση στον τομέα του τουρισμού στη χώρα μας, αυτό οδηγεί στη δημιουργία νέων ξενοδοχειακών μονάδων και στην αύξηση των ενεργειακών ανάγων των υφιστάμενων.

 

– Πιστεύετε ότι η χώρα έχει αφήσει πίσω της τις σκοτεινές εποχές των μνημονίων; Προσβλέπετε σε σταθερή αναπτυξιακή πορεία τα επόμενα χρόνια;

Γ.Π.: Με δουλειά και αποφασιστικότητα έχουμε τη δυνατότητα να πετύχουμε ως έθνος. Έχουμε δοκιμαστεί σε πολύ χειρότερες καταστάσεις και καταφέραμε να επιβιώσουμε. Η χώρα μας έχει άφθονο ενεργειακό πλούτο, τον οποίο μπορούμε να εκμεταλλευτούμε στα χρόνια που έρχονται, με απόλυτο όμως σεβασμό στην προστασία του περιβάλλοντος.

 

– Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιους μεγάλους πελάτες του Ομίλου;

Γ.Π.: Ο Όμιλος εξυπηρετεί εκατοντάδες πελάτες σε ετήσια βάση, με διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες. Στον ενεργειακό τομέα εξυπηρετούμε από τον απλό καταναλωτή, που θέλει να προστατέψει την περιουσία του από μια ενδεχόμενη διακοπή στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, έως τις μεγάλες επιχειρήσεις που θέλουν να προσφέρουν αδιάλειπτα τις υπηρεσίες τους.

– Πώς θα θέλατε ιδανικά να διαμορφωθεί η σύνθεση του χαρτοφυλακίου σας όσον αφορά μικρούς και μεγάλους πελάτες και σε τι ορίζοντα;

Γ.Π.: Ο Όμιλος Σαρακάκη αντιμετωπίζει ισότιμα τους πελάτες του, θεωρώντας τους όλους σημαντικούς. Δεν διαχωρίζουμε τον μεγάλο από τον μικρό πελάτη. Η στρατηγική μας είναι ενιαία, και βασίζεται στην απευθείας επαφή με τον καταναλωτή, μέσω της αξιόπιστης λύσης που του προσφέρουμε. Μόνο έτσι θα κάνουμε και άλλους πελάτες να εμπιστευτούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

 

 

ΠΡΟΣΩΠΑ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΠΑΡΕΛΗ: «ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ»

Τη στροφή προς τα προϊόντα ελληνικής κατασκευής –τα οποία κατακτούν συνεχώς νέες αγορές– εξαίρει μιλώντας στον «Η» το διοικητικό στέλεχος των εταιρειών CRELI κ. Μαρία Καπαρέλη....

«ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ»

Για την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων ευαισθητοποίησης και για τη δημιουργία διαύλων επικοινωνίας κυρίως με τα παιδιά στα σχολεία έκανε λόγο, μεταξύ άλλων, ο κ. Δημήτριος Χριστογιαννόπουλος, γενικός δ...

ΤΕΡΜΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ - ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΗΜΑ

Τη δημιουργία ελληνικού σήματος που θα πιστοποιεί τη γνησιότητα των εγχώριων προϊόντων προαναγγέλλει αποκλειστικά στον «Ηλεκτρολόγο» ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Παραγωγών Ηλεκτρολογικού Υλικού κ....

Κλείσιμο [X]