ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΣΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

Π.Σ.Β.Β.Π.Η.Υ.: ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

Σε μια δύσκολη στιγμή όπου ο βιομηχανικός κλάδος της χώρας μας πληρώνει βαρύ τίμημα στην οικονομική κρίση με αποτέλεσμα να χάνονται θέσεις εργασίας, έρχεται ο αθέμιτος ανταγωνισμός να φέρει ακόμη ένα πλήγμα στη δοκιμαζόμενη ελληνική βιομηχανία μέσω της παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού.

Θύματα αυτής της παραπλάνησης δεν είναι μόνο ο Έλληνας εργοδότης, ο Έλληνας εργαζόμενος και ο Έλληνας καταναλωτής. Είναι και το ελληνικό προϊόν. Τα προϊόντα που παράγει μια χώρα είναι ο πυρήνας του παραγωγικού της μοντέλου. Αποτελούν έναν από τους βασικούς πυλώνες της δυναμικής της οικονομίας της και τον κατ/εξοχήν πρεσβευτή της στην παγκόσμια αγορά. Τα ελληνικά προϊόντα είναι το πρόσωπο της Ελλάδας, της συνεχούς προσπάθειας της χώρας μας να πρωτοπορεί, να καινοτομεί, να στέκεται άξια και όρθια σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον.

Δυστυχώς αυτή η προσπάθεια υπονομεύεται εκ των έσω. Ειδικά στον κλάδο μας, αυτόν του ηλεκτρολογικού υλικού, έχει παρατηρηθεί ότι εταιρίες που εισάγουν προϊόντα από τις αγορές της Κίνας ή της Τουρκίας, εμφανίζουν στις συσκευασίες των εισαγόμενων προϊόντων τους την ελληνική σημαία με την ένδειξη "ελληνική εταιρία". Πρόκειται για ψεύδος; Ασφαλώς όχι. Ποια εταιρία, όμως, που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά δεν είναι ελληνική; Ακόμη και οι εισαγωγικές εταιρίες αυτοκινήτων, ελληνικές είναι.

Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά: ενώ γνωρίζουμε όλοι μας ότι τα αυτοκίνητα δεν είναι ελληνικής κατασκευής, δεν συμβαίνει το ίδιο με τα προϊόντα του κλάδου μας. Πολύ εύκολα, επομένως, μπορεί να παραπλανηθεί ο καταναλωτής και να πιστέψει ότι το προϊόν σε μια συσκευασία που φέρει την ελληνική σημαία και την επιγραφή "ελληνική εταιρία" είναι κι αυτό ελληνικής παραγωγής.

Είναι προφανές ότι με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια στρέβλωση που αλλοιώνει την ουσία του υγιούς ανταγωνισμού. Δεν αποσπά, όμως, την προσήλωση του κλάδου μας στην ποιότητα. Η προσήλωση αυτή είναι αταλάντευτη. Και αποδεικνύεται από το γεγονός ότι τα ελληνικά προϊόντα παραμένουν, ακόμη και σε αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, ασυναγώνιστα. Είναι ευθύνη όλων μας και χρέος να τα προστατεύσουμε.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗ A.E. ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ

Ποικίλες δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού οργανώνει η Φωτοκύκλωση Α.Ε. σε συνεργασία με τον Δήμο Νέας Σμύρνης, το Σάββατο 18 Νοεμβρίου, στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Πρόληψης ...

Ο ΠΑΛΜOΣ ΤΗΣ «ΚΥΚΛΙΚHΣ ΟΙΚΟΝΟΜIΑΣ» ΧΤΥΠA ΣΤΗ VERDE.TEC ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓIΕΣ ΠΕΡΙΒAΛΛΟΝΤΟΣ

Τα μεγαλύτερα project στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, οι παρεμβάσεις του υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας και καινοτόμες παρουσιάσεις από το Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδος....

Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε.: «ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ»

Τη μνήμη του ιδρυτή της Βασίλη Καυκά, ο οποίος έθεσε τις βάσεις για την επιτυχημένη πορεία της, τίμησε η Β.ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε. στις 2 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο του καθιερωμένου θεσμού «Ημέρα Μνήμης & Εργαζομένων...

Κλείσιμο [X]