ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΣΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

Π.Σ.Β.Β.Π.Η.Υ.: ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

Σε μια δύσκολη στιγμή όπου ο βιομηχανικός κλάδος της χώρας μας πληρώνει βαρύ τίμημα στην οικονομική κρίση με αποτέλεσμα να χάνονται θέσεις εργασίας, έρχεται ο αθέμιτος ανταγωνισμός να φέρει ακόμη ένα πλήγμα στη δοκιμαζόμενη ελληνική βιομηχανία μέσω της παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού.

Θύματα αυτής της παραπλάνησης δεν είναι μόνο ο Έλληνας εργοδότης, ο Έλληνας εργαζόμενος και ο Έλληνας καταναλωτής. Είναι και το ελληνικό προϊόν. Τα προϊόντα που παράγει μια χώρα είναι ο πυρήνας του παραγωγικού της μοντέλου. Αποτελούν έναν από τους βασικούς πυλώνες της δυναμικής της οικονομίας της και τον κατ/εξοχήν πρεσβευτή της στην παγκόσμια αγορά. Τα ελληνικά προϊόντα είναι το πρόσωπο της Ελλάδας, της συνεχούς προσπάθειας της χώρας μας να πρωτοπορεί, να καινοτομεί, να στέκεται άξια και όρθια σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον.

Δυστυχώς αυτή η προσπάθεια υπονομεύεται εκ των έσω. Ειδικά στον κλάδο μας, αυτόν του ηλεκτρολογικού υλικού, έχει παρατηρηθεί ότι εταιρίες που εισάγουν προϊόντα από τις αγορές της Κίνας ή της Τουρκίας, εμφανίζουν στις συσκευασίες των εισαγόμενων προϊόντων τους την ελληνική σημαία με την ένδειξη "ελληνική εταιρία". Πρόκειται για ψεύδος; Ασφαλώς όχι. Ποια εταιρία, όμως, που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά δεν είναι ελληνική; Ακόμη και οι εισαγωγικές εταιρίες αυτοκινήτων, ελληνικές είναι.

Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά: ενώ γνωρίζουμε όλοι μας ότι τα αυτοκίνητα δεν είναι ελληνικής κατασκευής, δεν συμβαίνει το ίδιο με τα προϊόντα του κλάδου μας. Πολύ εύκολα, επομένως, μπορεί να παραπλανηθεί ο καταναλωτής και να πιστέψει ότι το προϊόν σε μια συσκευασία που φέρει την ελληνική σημαία και την επιγραφή "ελληνική εταιρία" είναι κι αυτό ελληνικής παραγωγής.

Είναι προφανές ότι με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια στρέβλωση που αλλοιώνει την ουσία του υγιούς ανταγωνισμού. Δεν αποσπά, όμως, την προσήλωση του κλάδου μας στην ποιότητα. Η προσήλωση αυτή είναι αταλάντευτη. Και αποδεικνύεται από το γεγονός ότι τα ελληνικά προϊόντα παραμένουν, ακόμη και σε αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, ασυναγώνιστα. Είναι ευθύνη όλων μας και χρέος να τα προστατεύσουμε.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΑΔΜΗΕ: ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΣΚΙΑΘΟΥ

Στο στάδιο της υλοποίησης προχωρά η διασύνδεση της Σκιάθου με το Σύστημα Υψηλής Τάσης, μετά την υπογραφή της σύμβασης των καλωδιακών τμημάτων από τις διοικήσεις του ΑΔΜΗΕ και της ανάδοχης εταιρείας «Ε...

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΒΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ KLR-20 ΤΗΣ OLYMPIA ELECTRONICS A.E.

To KLR-20, LED φωτιστικό σήμανσης, μαζί με μία παραλλαγή (με εξάρτημα οροφής) απέκτησε την Ευρωπαϊκή κατοχύρωση από τον ΟΒΙ, γεγονός που του δίνει πλήρη προστασία ως «νέο προϊόν με ατομικό χαρακτήρα»...

Η SIEMENS ΤΙΜΑ 23 ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ 1.450 ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ

Η Siemens τίμησε 23 ιδιαίτερα επινοητικούς ερευνητές βραβεύοντάς τους ως «Εφευρέτες της Χρονιάς 2019»....

Κλείσιμο [X]