ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΣΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

Π.Σ.Β.Β.Π.Η.Υ.: ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

Σε μια δύσκολη στιγμή όπου ο βιομηχανικός κλάδος της χώρας μας πληρώνει βαρύ τίμημα στην οικονομική κρίση με αποτέλεσμα να χάνονται θέσεις εργασίας, έρχεται ο αθέμιτος ανταγωνισμός να φέρει ακόμη ένα πλήγμα στη δοκιμαζόμενη ελληνική βιομηχανία μέσω της παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού.

Θύματα αυτής της παραπλάνησης δεν είναι μόνο ο Έλληνας εργοδότης, ο Έλληνας εργαζόμενος και ο Έλληνας καταναλωτής. Είναι και το ελληνικό προϊόν. Τα προϊόντα που παράγει μια χώρα είναι ο πυρήνας του παραγωγικού της μοντέλου. Αποτελούν έναν από τους βασικούς πυλώνες της δυναμικής της οικονομίας της και τον κατ/εξοχήν πρεσβευτή της στην παγκόσμια αγορά. Τα ελληνικά προϊόντα είναι το πρόσωπο της Ελλάδας, της συνεχούς προσπάθειας της χώρας μας να πρωτοπορεί, να καινοτομεί, να στέκεται άξια και όρθια σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον.

Δυστυχώς αυτή η προσπάθεια υπονομεύεται εκ των έσω. Ειδικά στον κλάδο μας, αυτόν του ηλεκτρολογικού υλικού, έχει παρατηρηθεί ότι εταιρίες που εισάγουν προϊόντα από τις αγορές της Κίνας ή της Τουρκίας, εμφανίζουν στις συσκευασίες των εισαγόμενων προϊόντων τους την ελληνική σημαία με την ένδειξη "ελληνική εταιρία". Πρόκειται για ψεύδος; Ασφαλώς όχι. Ποια εταιρία, όμως, που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά δεν είναι ελληνική; Ακόμη και οι εισαγωγικές εταιρίες αυτοκινήτων, ελληνικές είναι.

Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά: ενώ γνωρίζουμε όλοι μας ότι τα αυτοκίνητα δεν είναι ελληνικής κατασκευής, δεν συμβαίνει το ίδιο με τα προϊόντα του κλάδου μας. Πολύ εύκολα, επομένως, μπορεί να παραπλανηθεί ο καταναλωτής και να πιστέψει ότι το προϊόν σε μια συσκευασία που φέρει την ελληνική σημαία και την επιγραφή "ελληνική εταιρία" είναι κι αυτό ελληνικής παραγωγής.

Είναι προφανές ότι με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια στρέβλωση που αλλοιώνει την ουσία του υγιούς ανταγωνισμού. Δεν αποσπά, όμως, την προσήλωση του κλάδου μας στην ποιότητα. Η προσήλωση αυτή είναι αταλάντευτη. Και αποδεικνύεται από το γεγονός ότι τα ελληνικά προϊόντα παραμένουν, ακόμη και σε αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, ασυναγώνιστα. Είναι ευθύνη όλων μας και χρέος να τα προστατεύσουμε.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

SCHNEIDER ELECTRIC: “INDUSTRY INNOVATION DAYS”

Την ενημέρωση των επαγγελματιών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον κλάδο της βιομηχανίας μέσα από τις καινοτόμες λύσεις που προσφέρει η ολοκληρωμένη αρχιτεκτονική και πλατφόρμα EcoStruxure είχαν ως σ...

OLYMPIA ELECTRONICS: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ BSI

Πιστοποιητικό από τον αγγλικό φορέα πιστοποίησης BSI –έναν από πιο αναγνωρισμένους παγκοσμίως- απέκτησε πρόσφατα η Olympia Electronics για μια σειρά φωτιστικών ασφαλείας που διαθέτει....

LEGRAND: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ "ΕΞΥΠΝΟΥ" ΔΙΑΚΟΠΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Μια νέα σειρά συνδεδεμένων διακοπτών και πριζών, βασισμένη στο IoT παρουσίασε η Ελληνική Legrand, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που οργανώθηκε στις 5 Ιουνίου στο Ζάππειο Μέγαρο....

Κλείσιμο [X]