ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΣΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

Η κ. Μαρία Καπαρέλη

ΜΑΡΙΑ ΚΑΠΑΡΕΛΗ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΠΑΡΕΛΗ

ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Με το δυναμισμό της νιότης και την ισχύ της εμπειρίας δύο γενεών σε επιχειρηματικές δραστηριότητες, η Μαρία Καπαρέλη παραχωρεί μια διαφορετική συνέντευξη στον «Ηλεκτρολόγο». Έρχεται μιλήσει με τη φωνή της λογικής και να εξηγήσει ότι ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε υπεραξία στη χώρα μας, επιλέγοντας προϊόντα ελληνικής κατασκευής, τα οποία όχι μόνο δεν υστερούν από τα ξένα αλλά θεωρούνται τόσο επαρκή ώστε να κατακτούν συνεχώς νέες αγορές.

Το διοικητικό στέλεχος της οικογένειας εταιρειών Καπαρέλη, η κ. Μαρία Καπαρέλη επισημαίνει πως «ο χώρος του ηλεκτρολογικού υλικού έχει πολλά προϊόντα υψηλής αξίας που παράγονται στη χώρα μας». Σημειώνει ότι αυτά τα προϊόντα αξίζει να τα υποστηρίξουμε πρωτίστως από το ρόλο του συνειδητού καταναλωτή και στη συνέχεια ως Έλληνες που επιθυμούμε την πρόοδο της χώρας μας.

Αναφέρεται μάλιστα στους αντικειμενικούς σκοπούς των εταιρειών Creli υπογραμμίζοντας πως απευθύνονται πρωτίστως στην ελληνική αγορά η οποία είναι μία ευρωπαϊκή αγορά. «Οποιοδήποτε προϊόν δεν φέρει τις απαιτούμενες πιστοποιήσεις καταλήγει νομοτελειακά να εξοστρακιστεί από τους επαγγελματίες του χώρου και στην Creli στόχος μας είναι ό,τι παράγουμε και ό,τι εμπορευόμαστε όχι απλά να γίνεται αποδεκτό αλλά να καταλαμβάνει σημαντικό μερίδιο της αγοράς», εξηγεί η κ. Καπαρέλη, η οποία δεν παραλείπει να μιλήσει για τη σημαντική συνεισφορά των ιδρυτών κ.κ. Ανδρέα και Νίκου Καπαρέλη στην εξέλιξη της εταιρείας.

Στη συνέντευξη που ακολουθεί, το διοικητικό στέλεχος της οικογένειας εταιρειών Καπαρέλη απαντά σε δύσκολες ερωτήσεις ενώ σκιαγραφεί σημαντικές πτυχές που κατέγραψε ο επιχειρηματικός κόσμος τόσο από τη διοργάνωση της 1ης διεθνούς εκθέσεως “Elec.Tec”, όσο και από την ημερίδα που διοργάνωσαν η “T-Press” και το περιοδικό «Ηλεκτρολόγος». Σας συνιστούμε να τη διαβάσετε:

 

Πότε ιδρύθηκε η εταιρεία Creli και πόσο δύσκολα ήταν τα πρώτα της βήματα στον κλάδο του ηλεκτρισμού;

Η εταιρεία Creli ιδρύθηκε το 1974. Σε μια περίοδο για την ελληνική βιοτεχνία, όταν η σκληρή δουλειά ανταμοιβόταν, οι ιδρυτές της Ανδρέας και Νίκος Καπαρέλης -δύο νέοι τότε άνθρωποι που ήξεραν να δουλεύουν σκληρά- δεν θα μπορούσαν παρά να πετύχουν.

Απόφοιτοι και οι δύο τεχνικών σχολών, με πρακτικό μυαλό και προϋπηρεσία στην ελληνική βιοτεχνία, η μεγάλη πρόκληση που αντιμετώπισαν ήταν να αφουγκραστούν τον εμπορικό παλμό της εποχής αλλά και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των τότε υποψήφιων πελατών.

Με την ευφυΐα τους, την εργατικότητα, την πίστη ότι θα τα καταφέρουν αλλά και το ατρόμητο του χαρακτήρα τους τα κατάφεραν περίφημα και μέχρι και σήμερα αποτελούν έμπνευση για το ανθρώπινο δυναμικό και τους συνεργάτες της Creli.

 

Υπήρξαν κάποιοι σταθμοί σε αυτή τη σαραντάχρονη παρουσία σας στην αγορά ώστε να καταστείτε μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο σας;

Ως προς την παραγωγική δραστηριότητα, κάθε επένδυση σε σύγχρονο εξοπλισμό, σε ανθρώπινο δυναμικό και σε εκσυγχρονισμό του ποιοτικού ελέγχου, έδωσε τέτοια ώθηση στην ποιότητα και στην παραγωγική δυναμικότητα της Creli που αδιαμφισβήτητα καθίσταται καθοριστικός σταθμός για την εξέλιξή της.

Σίγουρα η εκκίνηση της εμπορικής δραστηριότητας ήταν σταθμός. Δόθηκε η δυνατότητα να στοχευθεί ένα ευρύτερο κοινό το οποίο μπορούσε να καλύψει στην Creli εκτός από τις ανάγκες του σε κατασκευές ηλεκτρικών πινάκων και αυτές που αφορούσαν σε ηλεκτρολογικό υλικό.

Επιπλέον οι εισαγωγές υψηλών προδιαγραφών ηλεκτρολογικού υλικού που φέρει το εμπορικό όνομα Creli, προσέδωσαν ευελιξία και ανταγωνιστικότητα τόσο στην κατασκευή πινάκων με το ραγοϋλικό Creli όσο και στην εμπορική δραστηριότητα με τις λοιπές εισαγωγές.

Με τις εισαγωγές η Creli απέκτησε την ευελιξία να επιλέγει ένα προς ένα τα εργοστάσια που κατασκευάζουν το υλικό της ανάμεσα στους κορυφαίους παγκόσμιους κατασκευαστές ηλεκτρολογικού υλικού αλλά και την ευελιξία να προσφέρει υψηλής αξίας προϊόντα σε πραγματικά ανταγωνιστικές τιμές.

Πώς είναι δομημένη σήμερα η εταιρεία σας με δεδομένο ότι διαθέτει κατασκευαστικό, εμπορικό και εισαγωγικό τμήμα;

Κάθε ξεχωριστή δραστηριότητα είναι και διαφορετική εταιρία. Η Creli δραστηριοποιείται στην παραγωγή ηλεκτρικών πινάκων, η «Καπαρέλη Πλαστικά» στην παραγωγή πλαστικών σωλήνων και κουτιών, η «Αφοι Καπαρέλη» στο εμπόριο ηλεκτρολογικού υλικού και η «Καπαρέλη Εμπορική» στο εμπόριο και την εισαγωγή ηλεκτρολογικού υλικού.

Παρ’όλα αυτά κάποια τμήματα (όπως το τμήμα πωλήσεων) είναι δομημένα έτσι ώστε να εξυπηρετούν και τις τέσσερις εταιρίες. Είναι κατ’ουσίαν κοινά.

 

Ποιες κατηγορίες προϊόντων προσφέρετε στους πελάτες σας και ποια μερίδια κατέχετε σήμερα στην εγχώρια αγορά ηλεκτρολογικού υλικού;

Όλη την γκάμα ηλεκτρολογικού υλικού (καλώδια, διακόπτες φωτισμού, λαμπτήρες κ.λ.π.) καθώς και ηλεκτρικούς πίνακες από οικιακούς μέχρι υποσταθμούς , πίνακες χαμηλής και μέσης τάσης. Με λίγα λόγια ο,τιδήποτε μπορεί να περάσει από τα χέρια ενός επαγγελματία ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη.

Αυτό που διαφοροποιεί τις εταιρίες της Creli από τις υπόλοιπες της αγοράς είναι οι τεχνικές λύσεις. Στην πραγματικότητα η οικογένεια Creli θα μπορούσε να έχει ακόμα ένα μέλος το οποίο θα δραστηριοποιούταν στην συμβουλευτική των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων.

Η τεχνογνωσία γύρω από τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις καθώς και η κατάρτιση των στελεχών της Creli έχουν ως αποτέλεσμα να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις στους συνεργάτες μας και όχι απλά να εμπορευόμαστε ηλεκτρολογικό υλικό.

Ακόμα και τα εισαγόμενα προϊόντα που φέρουν το εμπορικό σήμα Creli επιλέγονται με γνώμονα να αποτελούν καινοτόμες λύσεις για τους επαγγελματίες ηλεκτρολόγους.

Η Creli σήμερα αποτελεί μία από τις πιο άρτιες βιομηχανίες παραγωγής ηλεκτρικών πινάκων της ελληνικής αγοράς και κατέχει κυρίαρχο ρόλο στο εμπόριο ηλεκτρολογικού υλικού, ο οποίος είναι συνεχώς αναπτυσσόμενος.

 

Πιστεύετε ότι οι υποδομές μιας παραγωγικής εταιρείας διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξή της;

Δεν το πιστεύω απλά, το έχω δει να συμβαίνει και έχω τη χαρά να το έχω βιώσει κιόλας. Κάθε επένδυση στην παραγωγή και την οργάνωσή της, κάθε βελτίωση των υποδομών συμβάλλει στην ανάπτυξή της.

Κι όταν λέω επένδυση μην σκεφτείτε αποκλειστικά αγορές πανάκριβων μηχανημάτων, περίπλοκων λογισμικών, παχυλές αμοιβές συμβούλων ή πρόσληψη ανθρώπινου δυναμικού που το βιογραφικό του θα απευθυνόταν στη... ΝΑΣΑ.

Ακόμα και μία μικροβελτίωση όπως η καλύτερη διαρρύθμιση του υπάρχοντος εξοπλισμού παραγωγής για παράδειγμα είναι ένα βήμα ανάπτυξης.

Ο λόγος είναι αφενός η βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και η μείωση του κόστους παραγωγής αφετέρου και κάτι άλλο το οποίο δεν μετριέται εξίσου εύκολα: Η απόλαυση της δημιουργίας που προσφέρουν στα στελέχη των παραγωγικών εταιριών οι συνεχείς, έστω και μικρές βελτιώσεις των υποδομών μιας παραγωγικής εταιρίας αυξάνει την πίστη και την αγάπη στα προϊόντα που παράγουν. Με τέτοια ψυχολογία, η επιτυχία είναι φυσικό επακόλουθο.

 

Πόσο επενδύετε ως εταιρεία σε τομείς όπως η έρευνα και η τεχνολογική ανάπτυξη;

Οι εποχές είναι δύσκολες και τόσο η έρευνα όσο και η τεχνολογική ανάπτυξη απαιτούν μεγάλα κεφάλαια. Οι περισσότερες εταιρίες πασχίζουν να συντηρηθούν. Αυτές που τα καταφένουν τελικά είναι όσες προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες.

Και οι νέες συνθήκες απαιτούν επένδυση σε έρευνα και τεχνολογική ανάπτυξη. Στην Creli δεν έχουμε μάθει να τα παρατάμε στα δύσκολα. Επενδύουμε τόσο όσο μας επιτρέπουν οι παρούσες συνθήκες, το οποίο ευτυχώς στην περίπτωσή μας είναι αρκετά περισσότερο από όσο απαιτούν οι νέες συνθήκες της αγοράς.

Η κατανόηση της ανάγκης για έρευνα και τεχνολογική ανάπτυξη έχει να κάνει και με το πώς έχουν γαλουχηθεί οι άνθρωποι της εκάστοτε εταιρίας. Τόσο η πρώτη όσο και η δεύτερη γενιά της Creli επέλεξαν να επενδύσουν σε έρευνα μέσω των ακαδημαϊκών επιλογών τους σε αντικείμενα που συνέβαλαν στην τεχνολογική ανάπτυξη των εταιριών μας.

Σήμερα έχουμε την τύχη να επενδύουμεσε έρευνα και τεχνολογία έχοντας στο πλευρό μας την πρώτη γενιά και την πολύτιμη εμπειρία της.

 

Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει για εσάς το έμψυχο δυναμικό και η επιστημονική του κατάρτιση στην ανάπτυξη της εταιρείας σας;

Νομίζω η παραπάνω απάντηση και οι προσωπικές επιλογές των στελεχών μας, έχουν ήδη δώσει την απάντηση. Κάθε εταιρία που σέβεται τον εαυτό της και την ιστορία της και στοχεύει στην εξέλιξη κατανοεί τη σημαντικότητα για έμψυχο δυναμικό επιστημονικά κατηρτισμένο.

Παρ’ όλα αυτά υπάρχει και κάτι που δεν διδάσκεται σε σχολεία. Η αγάπη για αυτό με το οποίο καταπιάνεται κανείς, η χαρά της δημιουργίας και η επιδίωξη της συνεχούς βελτίωσης. Χωρίς αυτά η επιστημονική κατάρτιση μοιάζει φτωχή. Είναι χαρά μας που στην Creli έχουμε έμψυχο δυναμικό που συνδυάζει όλα τα παραπάνω με την επιστημονική κατάρτιση και αυτοί είναι οι άνθρωποι στους οποίους επενδύουμε.

 

Τα προϊόντα σας είναι πιστοποιημένα βάσει των διεθνών προδιαγραφών;

Όλα τα προϊόντα παραγωγής μας φέρουν σήμα ποιότητος CE και RoHS τα οποία τεκμηριώνονται με εργαστηριακούς ελέγχους είτε σε δικά μας εργαστήρια είτε σε διαπιστευμένα ελληνικά εργαστήρια όπου αυτό απαιτείται.

Επιπλέον στις εταιρίες Creli εφαρμόζεται σύστημα ποιότητος ISO 9001: 2008. Τα εισαγόμενα προϊόντα φέρουν κατ’ελάχιστο σήμα ποιότητος CE και RoHS και στην πλειοψηφία τους επιπλέον σήματα όπως VDE και Semko.

Οι εταιρίες της Creli απευθύνονται πρωτίστως στην ελληνική αγορά η οποία είναι μία ευρωπαϊκή αγορά. Οποιοδήποτε προϊόν δεν φέρει τις απαιτούμενες πιστοποιήσεις καταλήγει νομοτελειακά να εξοστρακιστεί από τους επαγγελματίες του χώρου και στην Creli στόχος μας είναι ό,τι παράγουμε και ό,τι εμπορευόμαστε όχι απλά να γίνεται αποδεκτό αλλά να καταλαμβάνει σημαντικό μερίδιο της αγοράς.

 

Η επιλογή σας το 2009, έτος όπου άρχισε να καταγράφεται μεγάλη μείωση στη ζήτηση πινάκων, να προβείτε σε αλλαγές, με παραγωγή πλαστικών και ίδρυση καταστημάτων λιανικής πώλησης ηλεκτρολογικού υλικού, πόσο σας βοήθησε;

Στην Creli έχουμε το εξής χαρακτηριστικό: όταν οι εξωγενείς παράγοντες τρομοκρατούν τους περισσότερους εμείς αναζητούμε λύσεις.

Στην προκειμένη περίπτωση η λύση ήταν η επέκταση των δραστηριοτήτων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την προσέγγιση νέων πελατολογίων, την αύξηση του κύκλου εργασιών των εταιριών μας και κατ’επέκταση την αύξηση της ζήτησης σε ηλεκτρικούς πίνακες.

Αλλάξαμε ώστε να ανταπεξέλθουμε στις νέες συνθήκες ενδυναμώνοντας τελικά και τον ήδη υπάρχοντα επιχειρηματικό χαρακτήρα μας, το κομμάτι της παραγωγής ηλεκτρικών πινάκων.

 

Γιατί τελικά κάποιος πελάτης να επιλέξει ελληνικό προϊόν και όχι κάποιο αντίστοιχο επώνυμο ξένης εταιρείας;

Κοιτάξτε, δεν είμαι από τους πολέμιους των ξένων ποιοτικών προϊόντων. Είμαι όμως κατά της αφελούς κατανάλωσης. Κάποτε αγόρασα ένα ακριβό ζευγάρι παπούτσια γνωστού ξένου οίκου. Την πρώτη φορά που τα φόρεσα συνειδητοποίησα ότι ήταν ό,τι χειρότερο για την υγεία του πέλματός μου. Φυσικά και υπάρχουν πολλά αξιόλογα προϊόντα ξένων εταιριών.

Χρειάζεται όμως οι Έλληνες καταναλωτές να αντιληφθούμε τη διαφοροποίηση της τιμής από την αξία ενός προϊόντος. Η τιμή του προϊόντος είναι αυτό που πληρώνουμε. Η αξία, είναι αυτό που αγοράζουμε.

 

Υπάρχει εξωστρέφεια στην εταιρεία σας; Πώς κινείστε στις αγορές του εξωτερικού;

Παρότι η πλειοψηφία της παραγωγικής διαδικασίας της Creli είναι οι ειδικές κατασκευές ηλεκτρικών πινάκων που κατά κανόνα δεν ενδείκνυται για εξωστρέφεια, χάρη στη δυνατότητα της Creli να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις σε ειδικές κατασκευές πινάκων και στην ευελιξία της καθετοποιημένης παραγωγής της, έχουμε εξάγει ειδικούς πίνακες για έργα σε άλλες χώρες, οι οποίοι μάλιστα πέρασαν με επιτυχία από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους νηογνωμώνων, ευρωπαϊκών εργαστηρίων και τμημάτων επιθεώρησης απαιτητικών συνεργατών ξένων χωρών.

Φιλοδοξία μας παραμένει να ισχυροποιήσουμε την παρουσία μας σε ξένες αγορές και να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο δίκτυο πωλήσεων σε νέες αγορές. Δουλεύουμε προς αυτή την κατεύθυνση γνωρίζοντας τις δυσκολίες αλλά και τα δυνατά μας σημεία.

 

Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας από την 1η διεθνή έκθεση Elec.Tec; Υπάρχουν δυνατότητες για ολική επαναφορά του κλάδου;

Οι εντυπώσεις από την 1η διεθνή έκθεση Elec.Tec είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές. Όλοι μαζί αποδείξαμε περίτρανα πως υπάρχουν δυνατότητες ολικής επαναφοράς του κλάδου αρκεί να προσπαθήσουμε ενωμένοι φορείς, εταιρίες, επαγγελματίες και μέσα ενημέρωσης.

Τα μηνύματα που λάβαμε από τους επαγγελματίες του χώρου είναι ότι έλειπε μία οργανωμένη παρουσία των εταιριών και φορέων του κλάδου καθώς και η ενημέρωση σχετικά με νέα προϊόντα και τεχνολογίες.

Ο κλάδος του ηλεκτρολογικού υλικού έχει δυναμική και είναι στρατηγικής σημασίας για την οικονομια της χώρας. Εύχομαι πραγματικά φορά με τη φορά η Elec.Tec να γίνεται όλο και δυνατότερη, με τη στήριξη περισσοτέρων εταιριών του κλάδου ώστε τελικά να αναδειχθεί η συνεισφορά και η σημαντικότητα ενός κλάδου ο οποίος και παράγει και εξάγει και απασχολεί ανθρώπινο δυναμικό και καινοτομεί, συνεισφέροντας στην ελληνική οικονομία μεσουρανούσης της μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης που έχει ποτέ καταγραφεί εν καιρώ ειρήνης.


Τι μάθαμε στην ημερίδα του Ηλεκτρολόγου:

 

Στην ημερίδα που διοργάνωσε η Τ-Press και συγκεκριμένα το περιοδικό «Ηλεκτρολόγος» στο πλαίσιο της 1ης Elec.Tec κάνατε λόγο για ευκαιρίες και προκλήσεις που προσφέρει η ελληνική αγορά στην εποχή της κρίσης. Ποιες είναι αυτές οι ευκαιρίες και πόσο έχει η Creli ωφεληθεί από αυτές;

Καταρχήν επιτρέψτε μου να σας συγχαρώ θερμά για την όμορφη διοργάνωση της τόσο ενδιαφέρουσας ημερίδας και να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση να συμμετέχω σε αυτήν.

Στην περίοδο της κρίσης δώσαμε βάρος στην ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού για σύγχρονα προϊόντα που δίνουν λύσεις, για προϊόντα εξοικονόμησης ενέργειας, προστασίας ακριβού εξοπλισμού αλλά και αφυπνίσαμε τους τελικούς καταναλωτές αξιοποιώντας κάθε δίοδο επικοινωνίας που διαθέταμε, από δελτία τύπου μέχρι κοινωνικά δίκτυα για τη σημασία της ασφάλειας στις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις.

Επιπλέον επενδύσαμε περαιτέρω ως προς το ανθρώπινο δυναμικό σε νέους ανθρώπους απόφοιτους ανώτατων σχολών και προσπαθήσαμε να αφουγκραστούμε περισσότερο το γυναικείο καταναλωτικό κοινό έχοντας διαπιστώσει ότι οι γυναίκες είναι αυτές που στην πλειοψηφία πραγματοποιούν τις αγορές στο ελληνικό νοικοκυριό.

Τέλος επιδιώξαμε την περαιτέρω επαφή και συνεργασία με άλλες ελληνικές επιχειρήσεις του χώρου.


Η κρίση και οι επιχειρήσεις

Ποια είναι τα συνήθη λάθη που κάνουν εταιρείες σε περίοδο κρίσης;

Το μεγαλύτερο λάθος είναι ο πανικός και ο φόβος. Η πεποίθηση ότι δεν θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν. Και η παραμονή σε αυτή.

Οι εταιρίες διοικούνται από ανθρώπους. Οι άνθρωποι συχνά κάνουμε το λάθος να εστιάζουμε στα εμπόδια και τις δυσκολίες μην μπορώντας τελικά να εντοπίσουμε και να αξιοποιήσουμε τα δυνατά χαρακτηριστικά μας που είναι το κλειδί για τη λύση του εκάστοτε προβλήματος.

Ένα άλλο λάθος που μπορεί να αποβεί μοιραίο είναι ο φόβος της αλλαγής. Καμιά φορά ενώ οι εταιρίες γνωρίζουν την αλλαγή που πρέπει να κάνουν ώστε να ανταπεξέλθουν, την φοβούνται. Επιλέγουν να παραμένουν σε μια παλιά οικεία κατάσταση ακόμα κι αν αυτή δεν ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες από το να αλλάξουν. 

 

 

ΠΡΟΣΩΠΑ

ΣΥΜΕΩΝ ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ: ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ

Τη δράση της εταιρείας στον ελλαδικό και διεθνή χώρο ανέλυσε στο περιοδικό «Ηλεκτρολόγος» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας «Simon Technologies Α.Ε.» κ. Συμεών Σταματιάδης. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε ...

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΤΣΙΤΣΙΚΑΣ: Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

«Θέλουμε να είμαστε μια εταιρεία με προοπτικές εξέλιξης, ικανή να μπει δυναμικά και ισότιμα τεχνολογικά στην ευρωπαϊκή αγορά και όχι μόνο» υπογραμμίζει ο κ. Τσιτσίκας....

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΧΑΤΖΙΚΟΣ: "Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΤΤΗ: ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ"

Μια πολύ ενδιαφέρουσα και εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε στο περιοδικό «Ηλεκτρολόγος» ο manager της επιχειρηματικής μονάδας “Control Products & Drives” της Siemens κ. Βασίλειος Χατζίκος....

Κλείσιμο [X]