ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΣΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

ΑΝΟΔΟ 5% ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Άνοδο της τάξης του 5% παρουσίασαν οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Philips στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου και έφτασαν στα 61 δισ. Ευρώ και EBITA στα 450 εκατομμύρια Ευρώ.

• Αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων κατά 5%, με τους τρείς κλάδους να συμβάλλουν στην ανάπτυξη

• Αύξηση των πωλήσεων σε περιοχές ανάπτυξης κατά 10% σε συγκρίσιμη βάση. Αντιπροσωπεύουν πλέον το 36% των συνολικών εσόδων

• EBITA ύψους 450 εκατομμυρίων Ευρώ, ή πωλήσεις ύψους 7,3%

• Καθαρά έσοδα ύψους 170 εκατομμυρίων Ευρώ

• Ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 395 εκατομμυρίων Ευρώ

Κυριότερα σημεία οικονομικών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου: Ισχυρή ανάπτυξη στην Υγειονομική περίθαλψη, επιχειρήσεις ανάπτυξης στον τομέα του Consumer Lifestyle και βελτιώσεις στα περιθώρια κέρδους για τον όμιλο κυρίως από τους κλάδους Consumer Lifestyle και Υγειονομικής Περίθαλψης.

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον κλάδο της Υγειονομικής Περίθαλψης αυξήθηκαν κατά 7% ως αποτέλεσμα της διψήφιας αύξησης στα Imaging Systems και της υψηλής μονοψήφιας ανάπτυξης στις Λύσεις Υγείας στο Σπίτι (Home Healthcare Solutions). Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στις περιοχές ανάπτυξης αυξήθηκαν κατά 14%. Το περιθώριο EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 13.5%.

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον κλάδο του Consumer Lifestyle αυξήθηκαν κατά 3% ως αποτέλεσμα της διψήφιας ανάπτυξης στις συνδυασμένες επιχειρήσεις ανάπτυξης, δηλαδή της Προσωπικής Φροντίδας, της Υγείας και Ευεξίας και των Οικιακών Συσκευών (Personal Care, Health & Wellness and Domestic Appliances). Αυτές οι αυξήσεις πωλήσεων αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τη μείωση πωλήσεων στον τομέα Lifestyle Entertainment. Το περιθώριο EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 8,5%.  

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον τομέα του Φωτισμού αυξήθηκαν κατά 4%. Πιο συγκεκριμένα, διψήφια αύξηση παρουσιάστηκε στα Lumileds και στα Αυτοκίνητα (Automotive), ενώ χαμηλή μονοψήφια αύξηση παρουσιάστηκε στις Πηγές Φωτός & Ηλεκτρονικής (Light Sources & Electronics). Οι πωλήσεις με βάση το LED  φωτισμό αυξήθηκαν κατά 51%, έτσι τώρα αντιπροσωπεύουν το 24% των συνολικών πωλήσεων φωτισμού. Το περιθώριο κέρδους EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 2,2% αντανακλώντας το υψηλό ποσοστό αναδιάρθρωσης και τις επιβαρύνσεις από τις εξαγορές, καθώς και τις ζημίες από την πώληση των βιομηχανικών περιουσιακών στοιχείων. Χωρίς τον υπολογισμό των προαναφερόμενων στοιχείων, το EBITA ανήλθε στο 7%.  

Η αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου στο 5% για αυτό το τρίμηνο και οι βελτιώσεις στην παραγωγικότητα του κόστους οδήγησαν στη διαμόρφωση του περιθωρίου EBITA στο 9,2%, εξαιρουμένων των μη-λειτουργικών εξόδων.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

LEGRAND: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ "ΕΞΥΠΝΟΥ" ΔΙΑΚΟΠΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Μια νέα σειρά συνδεδεμένων διακοπτών και πριζών, βασισμένη στο IoT παρουσίασε η Ελληνική Legrand, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που οργανώθηκε στις 5 Ιουνίου στο Ζάππειο Μέγαρο....

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΟΣΕΗ: ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ «ΧΤΥΠΗΣΕ» Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

Με μεγάλη προσέλευση μελών από όλη την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Ιουνίου η ετήσια τακτική γενική συνέλευση της ΠΟΣΕΗ, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης, με οικοδεσπότη τον οικείο σύν...

VERDE.TEC: ΈΡΧΕΤΑΙ Η 3Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΈΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Με δύο ισχυρές αιγίδες, του υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας καθώς και της Κεντρικής Ενώσεως Δήμων Ελλάδος, αρχίζει η επικοινωνία για την 3η διεθνή έκθεση “Verde.tec” Τεχνολογίες Περιβάλλοντος....