ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΣΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

ΑΝΟΔΟ 5% ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Άνοδο της τάξης του 5% παρουσίασαν οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Philips στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου και έφτασαν στα 61 δισ. Ευρώ και EBITA στα 450 εκατομμύρια Ευρώ.

• Αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων κατά 5%, με τους τρείς κλάδους να συμβάλλουν στην ανάπτυξη

• Αύξηση των πωλήσεων σε περιοχές ανάπτυξης κατά 10% σε συγκρίσιμη βάση. Αντιπροσωπεύουν πλέον το 36% των συνολικών εσόδων

• EBITA ύψους 450 εκατομμυρίων Ευρώ, ή πωλήσεις ύψους 7,3%

• Καθαρά έσοδα ύψους 170 εκατομμυρίων Ευρώ

• Ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 395 εκατομμυρίων Ευρώ

Κυριότερα σημεία οικονομικών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου: Ισχυρή ανάπτυξη στην Υγειονομική περίθαλψη, επιχειρήσεις ανάπτυξης στον τομέα του Consumer Lifestyle και βελτιώσεις στα περιθώρια κέρδους για τον όμιλο κυρίως από τους κλάδους Consumer Lifestyle και Υγειονομικής Περίθαλψης.

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον κλάδο της Υγειονομικής Περίθαλψης αυξήθηκαν κατά 7% ως αποτέλεσμα της διψήφιας αύξησης στα Imaging Systems και της υψηλής μονοψήφιας ανάπτυξης στις Λύσεις Υγείας στο Σπίτι (Home Healthcare Solutions). Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στις περιοχές ανάπτυξης αυξήθηκαν κατά 14%. Το περιθώριο EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 13.5%.

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον κλάδο του Consumer Lifestyle αυξήθηκαν κατά 3% ως αποτέλεσμα της διψήφιας ανάπτυξης στις συνδυασμένες επιχειρήσεις ανάπτυξης, δηλαδή της Προσωπικής Φροντίδας, της Υγείας και Ευεξίας και των Οικιακών Συσκευών (Personal Care, Health & Wellness and Domestic Appliances). Αυτές οι αυξήσεις πωλήσεων αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τη μείωση πωλήσεων στον τομέα Lifestyle Entertainment. Το περιθώριο EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 8,5%.  

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον τομέα του Φωτισμού αυξήθηκαν κατά 4%. Πιο συγκεκριμένα, διψήφια αύξηση παρουσιάστηκε στα Lumileds και στα Αυτοκίνητα (Automotive), ενώ χαμηλή μονοψήφια αύξηση παρουσιάστηκε στις Πηγές Φωτός & Ηλεκτρονικής (Light Sources & Electronics). Οι πωλήσεις με βάση το LED  φωτισμό αυξήθηκαν κατά 51%, έτσι τώρα αντιπροσωπεύουν το 24% των συνολικών πωλήσεων φωτισμού. Το περιθώριο κέρδους EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 2,2% αντανακλώντας το υψηλό ποσοστό αναδιάρθρωσης και τις επιβαρύνσεις από τις εξαγορές, καθώς και τις ζημίες από την πώληση των βιομηχανικών περιουσιακών στοιχείων. Χωρίς τον υπολογισμό των προαναφερόμενων στοιχείων, το EBITA ανήλθε στο 7%.  

Η αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου στο 5% για αυτό το τρίμηνο και οι βελτιώσεις στην παραγωγικότητα του κόστους οδήγησαν στη διαμόρφωση του περιθωρίου EBITA στο 9,2%, εξαιρουμένων των μη-λειτουργικών εξόδων.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΞΕΚΙΝΆΕΙ ΤΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΏΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΏΝ «UPATRAS IQ» ΑΠΌ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ ΠΑΤΡΏΝ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗ ΤΩΝ ΣΕΒ ΚΑΙ ΣΕΒΠΕΔΕ

Σε μια εποχή, που ένα από τα κρίσιμα ζητούμενα για την αναβάθμιση της βιομηχανικής παραγωγής στη χώρα είναι η διασύνδεσή της με την έρευνα, το Πανεπιστήμιο Πατρών ξεκινά το πρόγραμμα βιομηχανικών διδ...

LEXIS ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε: UNBOXING VIDEO: DRAYTEK VIGORAP 802 & VIGORAP 918R SERIES

Η LEXIS Πληροφορική Α.Ε., παρουσιάζει το unboxing video των λύσεων ασύρματης δικτύωσης, VigorAP 802 και VigorAP 918R....

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ BSI ΓΙΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ OLYMPIA ELECTRONICS A.E.

Η OLYMPIA ELECTRONICS A.E., η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική βιομηχανία ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, με εξαγωγές σε περισσότερες από 72 χώρες, έχοντας ως κύριο στόχο της την συνεχή βελτίωση των προϊ...

Κλείσιμο [X]