ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΣΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

ΑΝΟΔΟ 5% ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Άνοδο της τάξης του 5% παρουσίασαν οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Philips στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου και έφτασαν στα 61 δισ. Ευρώ και EBITA στα 450 εκατομμύρια Ευρώ.

• Αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων κατά 5%, με τους τρείς κλάδους να συμβάλλουν στην ανάπτυξη

• Αύξηση των πωλήσεων σε περιοχές ανάπτυξης κατά 10% σε συγκρίσιμη βάση. Αντιπροσωπεύουν πλέον το 36% των συνολικών εσόδων

• EBITA ύψους 450 εκατομμυρίων Ευρώ, ή πωλήσεις ύψους 7,3%

• Καθαρά έσοδα ύψους 170 εκατομμυρίων Ευρώ

• Ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 395 εκατομμυρίων Ευρώ

Κυριότερα σημεία οικονομικών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου: Ισχυρή ανάπτυξη στην Υγειονομική περίθαλψη, επιχειρήσεις ανάπτυξης στον τομέα του Consumer Lifestyle και βελτιώσεις στα περιθώρια κέρδους για τον όμιλο κυρίως από τους κλάδους Consumer Lifestyle και Υγειονομικής Περίθαλψης.

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον κλάδο της Υγειονομικής Περίθαλψης αυξήθηκαν κατά 7% ως αποτέλεσμα της διψήφιας αύξησης στα Imaging Systems και της υψηλής μονοψήφιας ανάπτυξης στις Λύσεις Υγείας στο Σπίτι (Home Healthcare Solutions). Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στις περιοχές ανάπτυξης αυξήθηκαν κατά 14%. Το περιθώριο EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 13.5%.

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον κλάδο του Consumer Lifestyle αυξήθηκαν κατά 3% ως αποτέλεσμα της διψήφιας ανάπτυξης στις συνδυασμένες επιχειρήσεις ανάπτυξης, δηλαδή της Προσωπικής Φροντίδας, της Υγείας και Ευεξίας και των Οικιακών Συσκευών (Personal Care, Health & Wellness and Domestic Appliances). Αυτές οι αυξήσεις πωλήσεων αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τη μείωση πωλήσεων στον τομέα Lifestyle Entertainment. Το περιθώριο EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 8,5%.  

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον τομέα του Φωτισμού αυξήθηκαν κατά 4%. Πιο συγκεκριμένα, διψήφια αύξηση παρουσιάστηκε στα Lumileds και στα Αυτοκίνητα (Automotive), ενώ χαμηλή μονοψήφια αύξηση παρουσιάστηκε στις Πηγές Φωτός & Ηλεκτρονικής (Light Sources & Electronics). Οι πωλήσεις με βάση το LED  φωτισμό αυξήθηκαν κατά 51%, έτσι τώρα αντιπροσωπεύουν το 24% των συνολικών πωλήσεων φωτισμού. Το περιθώριο κέρδους EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 2,2% αντανακλώντας το υψηλό ποσοστό αναδιάρθρωσης και τις επιβαρύνσεις από τις εξαγορές, καθώς και τις ζημίες από την πώληση των βιομηχανικών περιουσιακών στοιχείων. Χωρίς τον υπολογισμό των προαναφερόμενων στοιχείων, το EBITA ανήλθε στο 7%.  

Η αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου στο 5% για αυτό το τρίμηνο και οι βελτιώσεις στην παραγωγικότητα του κόστους οδήγησαν στη διαμόρφωση του περιθωρίου EBITA στο 9,2%, εξαιρουμένων των μη-λειτουργικών εξόδων.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Σ.Ε.Η.Θ. ΜΕ EDISION

«Γνωρίζοντας τα πάντα για τη λήψη και διανομή του τηλεοπτικού σήματος, μέσα από μία διαδραστική προσέγγιση (workshop)», ήταν ο τίτλος της ενδιαφέρουσας ημερίδας που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Εγκαταστατών...

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ALIBERTI ME THN ΙΤΑΛΙΚΗ FEB ELETTRICA

Μια νέα συνεργασία με την ιταλική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρολογικού υλικού FEB ELETTRICA s.r.l., η οποία προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις στις ιταλικού τύπου πρίζες και διακόπτες για ξενοδοχεία, ανακο...

Η ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗ A.E. ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ

Ποικίλες δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού οργανώνει η Φωτοκύκλωση Α.Ε. σε συνεργασία με τον Δήμο Νέας Σμύρνης, το Σάββατο 18 Νοεμβρίου, στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Πρόληψης ...

Κλείσιμο [X]