ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΣΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

ΑΝΟΔΟ 5% ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Άνοδο της τάξης του 5% παρουσίασαν οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Philips στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου και έφτασαν στα 61 δισ. Ευρώ και EBITA στα 450 εκατομμύρια Ευρώ.

• Αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων κατά 5%, με τους τρείς κλάδους να συμβάλλουν στην ανάπτυξη

• Αύξηση των πωλήσεων σε περιοχές ανάπτυξης κατά 10% σε συγκρίσιμη βάση. Αντιπροσωπεύουν πλέον το 36% των συνολικών εσόδων

• EBITA ύψους 450 εκατομμυρίων Ευρώ, ή πωλήσεις ύψους 7,3%

• Καθαρά έσοδα ύψους 170 εκατομμυρίων Ευρώ

• Ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 395 εκατομμυρίων Ευρώ

Κυριότερα σημεία οικονομικών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου: Ισχυρή ανάπτυξη στην Υγειονομική περίθαλψη, επιχειρήσεις ανάπτυξης στον τομέα του Consumer Lifestyle και βελτιώσεις στα περιθώρια κέρδους για τον όμιλο κυρίως από τους κλάδους Consumer Lifestyle και Υγειονομικής Περίθαλψης.

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον κλάδο της Υγειονομικής Περίθαλψης αυξήθηκαν κατά 7% ως αποτέλεσμα της διψήφιας αύξησης στα Imaging Systems και της υψηλής μονοψήφιας ανάπτυξης στις Λύσεις Υγείας στο Σπίτι (Home Healthcare Solutions). Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στις περιοχές ανάπτυξης αυξήθηκαν κατά 14%. Το περιθώριο EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 13.5%.

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον κλάδο του Consumer Lifestyle αυξήθηκαν κατά 3% ως αποτέλεσμα της διψήφιας ανάπτυξης στις συνδυασμένες επιχειρήσεις ανάπτυξης, δηλαδή της Προσωπικής Φροντίδας, της Υγείας και Ευεξίας και των Οικιακών Συσκευών (Personal Care, Health & Wellness and Domestic Appliances). Αυτές οι αυξήσεις πωλήσεων αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τη μείωση πωλήσεων στον τομέα Lifestyle Entertainment. Το περιθώριο EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 8,5%.  

 Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στον τομέα του Φωτισμού αυξήθηκαν κατά 4%. Πιο συγκεκριμένα, διψήφια αύξηση παρουσιάστηκε στα Lumileds και στα Αυτοκίνητα (Automotive), ενώ χαμηλή μονοψήφια αύξηση παρουσιάστηκε στις Πηγές Φωτός & Ηλεκτρονικής (Light Sources & Electronics). Οι πωλήσεις με βάση το LED  φωτισμό αυξήθηκαν κατά 51%, έτσι τώρα αντιπροσωπεύουν το 24% των συνολικών πωλήσεων φωτισμού. Το περιθώριο κέρδους EBITA για αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 2,2% αντανακλώντας το υψηλό ποσοστό αναδιάρθρωσης και τις επιβαρύνσεις από τις εξαγορές, καθώς και τις ζημίες από την πώληση των βιομηχανικών περιουσιακών στοιχείων. Χωρίς τον υπολογισμό των προαναφερόμενων στοιχείων, το EBITA ανήλθε στο 7%.  

Η αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου στο 5% για αυτό το τρίμηνο και οι βελτιώσεις στην παραγωγικότητα του κόστους οδήγησαν στη διαμόρφωση του περιθωρίου EBITA στο 9,2%, εξαιρουμένων των μη-λειτουργικών εξόδων.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ

Η εταιρεία «Spot Light» είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη οικογενειακή επιχείρηση που εδώ και 62 χρόνια ειδικεύεται στην κατασκευή φωτιστικών εσωτερικού και εξωτερικού χώρου,...

Η OLYMPIA ELECTRONICS ΣΤΟΥΣ "BUSINESS LEADERS IN GREECE" ΤΗΣ ICAP ΓΙΑ ΤΟ 2018

Η Olympia Electronics A.E., η πρωτοπόρος κατασκευάστρια εταιρεία ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των BUSINESS LEADERS IN GREECE, ανάμεσα στις 500 πιο κερδοφόρες εταιρείε...

ΔΙΠΛΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚOUVIDIS

Δύο πολύ σημαντικά βραβεία ,ένα χρυσό και ένα ασημένιο απέσπασε η εταιρεία KOUVIDIS στον θεσμό «Μade in Greece Awards 2019» της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ), που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέ...

Κλείσιμο [X]