ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΣΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

ΘΩΜΑΣ ΚΟΥΡΗΣ: ΤΟ VORTEX ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΛΥΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ

Σε μία ενδιαφέρουσα και εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο περιοδικό «Ηλεκτρολόγος» προχώρησε ο τεχνικός διευθυντής της εταιρείας Data Consulting κ. Θωμάς Κουρής. Βασικό σημείο αναφοράς αποτέλεσε η εφαρμογή “Vortex” και τα πολλαπλά οφέλη που προσφέρει στις εταιρείες που επιθυμούν τη βέλτιστη οργάνωση και τον έλεγχο της εργασίας τους.

Η εταιρεία Data Consulting έχει «χτίσει» τη φήμη της γύρω από την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις, τόσο προς τις start-up που κάνουν τα πρώτα τους βήματα όσο και προς τις ήδη εδραιωμένες που επιδιώκουν την περαιτέρω εξέλιξή τους. Ποιο είναι ακριβώς το αντικείμενο της εταιρείας;

Η Data Consulting είναι μια εταιρεία ανάπτυξης επιχειρησιακού λογισμικού, η οποία ξεκίνησε ως ERP integrator, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα των καθημερινών λειτουργιών ενός οργανισμού.

Σύντομα επενδύσαμε και ενσωματώσαμε τεχνολογίες για τον κλάδο του “Field Service”, αναπτύσσοντας το “Vortex”, μια εφαρμογή διαχείρισης τεχνικών για εταιρείες που διαθέτουν τμήμα τεχνικής υποστήριξης.

Προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών επιχειρησιακού λογισμικού, ενώ επενδύουμε σε έμπειρους επαγγελματίες, οι οποίοι είναι πρόθυμοι να ακολουθήσουν το όραμα και τις φιλοδοξίες της εταιρείας.

Σε ένα συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον, αυτό της αγοράς, και λαμβάνοντας υπόψη τις αυξανόμενες ανάγκες της σύγχρονης επιχείρησης, όραμά μας είναι να εφαρμόσουμε καινοτόμες λύσεις επιχειρηματικού λογισμικού, συνδυάζοντας το χαμηλότερο δυνατό κόστος με τη μέγιστη αποδοτικότητα.

Έπειτα από στρατηγική μελέτη και συζήτηση, προτείνουμε και υλοποιούμε τις ιδανικότερες λύσεις, ικανές να μεγιστοποιήσουν τη λειτουργικότητα μιας επιχείρησης.

Η εφαρμογή “Vortex” αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρακολούθησης εργασιών που σας επιτρέπει να δίνετε την κατάλληλη λύση σε κάθε επιχείρηση. Δώστε μας μια εικόνα της εφαρμογής αυτής.

– Το “Vortex” είναι μια “Field Service Management” (FSM) εφαρμογή που απευθύνεται σε εταιρείες που διαθέτουν τμήμα τεχνικής υποστήριξης, και έχει κύριο στόχο την επισκευή και συντήρηση του εξοπλισμού των πελατών τους, τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησής τους και την περαιτέρω οργάνωση του τεχνικού τους τμήματος μέσα από τη σωστή διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού.

Αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρακολούθησης έργων, αναλυτικής καταγραφής του εξοπλισμού των πελατών, διαχείρισης τεχνικών στην εταιρεία (in-house) και στο πεδίο (on-site), ενώ παρέχει αναλυτικά στατιστικά ανά πελάτη και έργο, καθώς και εύκολη αξιολόγηση τεχνικών.

Δώστε μας ένα παράδειγμα εφαρμογής του προγράμματος “Vortex” στο χώρο των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων.

– Όταν μια εταιρεία ηλεκτρολογικών έργων αναλάβει μια νέα εγκατάσταση, μπορεί να καταχωρήσει στο “Vortex” αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του εξοπλισμού που θα προμηθεύσει και να δημιουργήσει ανάθεση στα κινητά των τεχνικών.

Αυτοί με τη σειρά τους δηλώνουν τις ενέργειες που έκαναν κατά την επίσκεψη, ώστε να δημιουργηθεί αυτόματα το «Δελτίο επίσκεψης» και να ενημερωθούν σε πραγματικό χρόνο (live) τα κεντρικά της εταιρείας με τις ενέργειες αυτές.

Οι πληροφορίες αυτές δημιουργούν στατιστικά στοιχεία που θα βοηθήσουν στη μετέπειτα λήψη αποφάσεων.

Παρατηρούμε ότι συνεχώς περισσότερες εταιρείες τεχνικής υποστήριξης προτιμούν το “Vortex”. Τι είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει;

– Το “Vortex” σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με γνώμονα τις ανάγκες και τις λειτουργίες των κλάδων στους οποίους απευθύνεται. Είναι ιδιαίτερα φιλικό στο χρήστη και εξαιρετικά αποδοτικό. Η μοναδικότητά του έγκειται στο γεγονός ότι αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης τεχνικών· μια παραγωγική και πολύ-επίπεδη “all in one” λύση.

Διαχειρίζεται με απλές λειτουργίες την καθημερινότητα μιας εταιρείας ηλεκτρολογικού υλικού και αυτοματοποιεί τις διαδικασίες, γεγονός που μεταφράζεται σε καλύτερη απόδοση των τεχνικών.

 Ακόμη, εξοικονομεί πόρους που μεταφράζεται σε μειωμένα κόστη και βελτιστοποιεί τις υπηρεσίες που μεταφράζεται σε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες.

Η εφαρμογή “Vortex” αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρακολούθησης εργασιών και απευθύνεται σε εταιρείες που διαθέτουν τμήμα τεχνικής υποστήριξης. Σε ποιο βαθμό μπορεί να διευκολύνει την οργάνωση του έργου ενός τέτοιου τμήματος;

– Τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής επιτρέπουν αναμφίβολα τη βελτίωση της αποδοτικότητας μιας εταιρείας ηλεκτρολογικών έργων. Καταρχάς, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών επιτρέπει μεγαλύτερη απόδοση και τεκμηριωμένη αξιολόγηση κάθε τεχνικού. Επιτυγχάνουμε σημαντική εξοικονόμηση χρόνου, βελτιστοποιώντας την κατανομή των ραντεβού μέσα στην ημέρα.

Επιπλέον, το “Vortex” παρέχει online και ασφαλή πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τη συνεργασία με τον πελάτη. Τέλος, επιτρέπει την καταγραφή των προϊόντων του κάθε πελάτη και τη μετέπειτα πρόσβαση των τεχνικών σε αυτές, τηρώντας πάντα τα ανάλογα επίπεδα πρόσβασης.

Εξίσου σημαντικό χαρακτηριστικό της εφαρμογής είναι η δημιουργία αυτόματου και ηλεκτρονικού δελτίου επίσκεψης τεχνικού, με δυνατότητα υπογραφής του πελάτη και καταγραφή του χρόνου παραμονής του τεχνικού.

Τέλος, με το «Vortex», μια εταιρεία ηλεκτρολογικών έργων αποκτά ολοκληρωμένη εικόνα και διαχείριση των συμβολαίων των πελατών.

Όλα τα ανωτέρω αποτελούν μερικά από τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής και βοηθούν ουσιαστικά οποιαδήποτε εταιρεία διαθέτει τμήμα τεχνικής υποστήριξης, όπως είναι και ο κλάδος του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού.

Αναγνωρίζοντας την εντυπωσιακή επέκταση του διαδικτύου, προσφέρετε ολοκληρωμένες λύσεις στο χώρο των mobile εφαρμογών. Τι απήχηση πιστεύετε ότι μπορεί να έχει μια τέτοια καινοτομία σε μια επιχείρηση ηλεκτρολογικού υλικού;

– Μια καινοτόμα εφαρμογή όπως το “Vortex” αξιοποιεί πλήρως τις mobile τεχνολογίες. Με το mobile application του “Vortex” ο χρήστης μιας εταιρείας ηλεκτρολογικού υλικού έχει πρόσβαση από οποιαδήποτε σημείο και οποιαδήποτε στιγμή σε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται, εξοικονομώντας σημαντικό χρόνο. Ο χρόνος αυτός είναι σημαντικός τόσο για την αύξηση της παραγωγικότητας των τεχνικών όσο και για τη μείωση του κόστους.

Πώς κρίνετε την ως τώρα πορεία του “Vortex”;

– Κρίνουμε ότι η πορεία του “Vortex” είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη. Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι η αποδοχή της εφαρμογής είναι σημαντική, και αυτό μας γεμίζει με ικανοποίηση και ταυτόχρονη ευθύνη για συνεχή βελτίωσή της.

Το “Vortex” εξελίσσεται και αναπτύσσεται συνεχώς. Προσαρμόζουμε και προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα και το feedback των πελατών, με σκοπό την απόλυτη κάλυψη των αναγκών και των απαιτήσεων της σύγχρονης εταιρείας τεχνικής φύσης.

Τι μας επιφυλάσσει το μέλλον του “Vortex” και ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι σας;

– Η εταιρεία μας επενδύει στρατηγικά στην έρευνα και την ανάπτυξη, καθώς και στην εξωστρέφεια. Εργαζόμαστε καθημερινά τόσο για την αποτελεσματική κάλυψη των αναγκών των πελατών μας όσο και για την επέκταση της εφαρμογής με νέες δυνατότητες που θα βοηθήσουν ουσιαστικά τους πελάτες μας στη διαχείριση της καθημερινότητάς τους.

Ταυτόχρονα, η εξωστρέφεια αποτελεί προτεραιότητα για το “Vortex” και την εταιρεία μας. Οι συμμετοχές μας σε εκθέσεις του εξωτερικού έχουν συμβάλει ώστε να έρθουμε σε επαφή με νέες αγορές και να ανακαλύψουμε τις διεθνείς τάσεις. Στόχος μας είναι να κάνουμε αισθητή την παρουσία του “Vortex” εκτός συνόρων, έχοντας ως προτεραιότητα την ευρωπαϊκή αγορά.

Οι τρεις ανωτέρω «πυλώνες» θεωρώ ότι μας εξασφαλίζουν ένα σίγουρο και καλύτερο μέλλον, τόσο για το “Vortex” όσο και για την εταιρεία στο σύνολό της. Άλλωστε, τα δείγματα που ήδη έχουμε από τον τρόπο που υποδέχθηκε το “Vortex” η ελληνική αγορά, η διαρκώς αυξανόμενη πελατειακή βάση από μεγαλύτερες και μικρότερες εταιρείες, αλλά κυρίως οι ικανοποιημένοι πελάτες που απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα της χρήσης της εφαρμογής, αποτελούν τα καλύτερα διαπιστευτήρια για ένα ευοίωνο μέλλον.

 

 

ΠΡΟΣΩΠΑ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΠΟΔΙΑΚΟΣ: ΘΩΡΑΚΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΑΣ!

Ο γενικός διευθυντής του “Atlas Group” κ. Χρήστος Απόδιακος μιλά στον «Ηλεκτρολόγο» για την πορεία του ομίλου, την ελληνική αγορά, την ανάγκη για μεγαλύτερη ασφάλεια σε σπίτια και σε επιχειρήσεις αλλά...

ΜΑΡΙΕΛΛΑ ΤΟΜΑΣ: ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΘΑ ΕΚΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΤΟΠΟΥ

Η γενική διευθύντρια για Ελλάδα, Ισραήλ και Κύπρο ενός επιχειρηματικού κολοσσού όπως η Stanley Black & Decker απαντά σε μια σειρά ερωτημάτων εφ’ όλης της ύλης, περιγράφοντας γλαφυρά τις πρακτικές και ...

ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΛΙΜΠΕΡΤΗΣ: «ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΕΣ ΟΣΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»

Με την εμπειρία των 17 χρόνων στο τιμόνι του Συνδέσμου Ελλήνων Παραγωγών Ηλεκτρολογικού Υλικού, όπως ονομάζεται πλέον, ο κ. Αντώνης Αλιμπέρτης μιλά στον «Η» για τις στρεβλώσεις της αγοράς, την έλλειψη...